Klant- en medewerkerstevredenheid verhogen met HappyOrNot meetinstrumenten
De draadloze HappyOrNot zuil met de bekende four smileys is hét instrument om de klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid te verbeteren. Deze fraai vormgegeven palen zijn binnen een paar minuten opgesteld en geactiveerd, precies op de gewenste plek binnen de organisatie. Wilt u weten hoe tevreden uw klanten zijn over de geboden service? Of wilt u onderzoeken of uw medewerkers een goede werkdag hebben gehad? Dat is eenvoudig en snel gedaan met de HappyOrNot producten.
Voor de feedbackpalen is geen wifi benodigd. De palen werken dus volledig stand-alone. Plaats een vraag in het display en begin direct met het verzamelen van waardevolle feedback.
Bee-Line is de enige preferred reseller van HappyOrNot in de Benelux, en dat is niet voor niets:
- Reseller van het 1e uur
- Internationaal actief
- 24/7 klantenservice
- Ruim 10 jaar ervaring
WhatsApp ons direct of stuur ons een Email
MEET
Luister naar je klanten en medewerkers en verzamel continu feedback op locatie
WEET
Analyseer de feedback met behulp van onze rapportage service
VERBETER
Gebruik de data om jouw service te verbeteren en verhoog de prestaties van jouw bedrijf
Feedback zuilen van HappyOrNot
De HappyOrNot feedbackzuil biedt jou de mogelijkheid om je klanten en medewerkers op een leuke manier om feedback te vragen.
WhatsApp ons direct of stuur ons een Email
Smiley Terminal™
- Gebruiksvriendelijk: snel en eenvoudig op te zetten
- Volledige draadloos: werkt op duurzame batterijen
- Altijd op de hoogte: 24/7 toegang tot rapportages
- Nu ook in tablet versie voor extra feedback
Bel ons direct via 030 268 2957 en laat je informeren over de mogelijkheden.
Ook zij zijn tevreden over de HappyOrNot feedback paal:
Medewerkerstevredenheids onderzoek
De feedback zuil van HappyOrNot geeft je de mogelijkheid om op een snelle en leuke manier feedback te vragen aan jouw medewerkers. Met de feedback paal van HappyOrNot krijg je dagelijks inzicht in de tevredenheid van je werknemers. Vraag bijvoorbeeld hoe hun werkdag is geweest of hoe productief ze een bepaalde meeting vonden. Zo heb je direct waardevolle info voor het verder optimaliseren van de organisatie.
Klanttevredenheids onderzoek
Optimaliseer de klanttevredenheid met de HappyOrNot feedback paal. Ben je benieuwd hoe tevreden jouw klanten zijn en hoe goed je scoort op klantenservice? Dankzij onze tevredenheidsmeter vraag je je klanten snel en eenvoudig om feedback. Plaats een vraag op het display en laat jouw klanten de smiley kiezen die het beste bij hun ervaring past.
- Waarom Feedbacksmiley?
- De Preferred Supplier in Benelux
- Jarenlange ervaring
- Snelle levering
Over Bee-Line & HappyOrNot
Bee-Line is de organisatie die kwalitatieve en hoogstaande producten biedt; kwalitatief hoogwaardig en innovatief van aard. Naast de prijswinnende HappyOrNot zuilen, kun je bij ons onverminderd terecht voor draadloze oproepsystemen. Bee-Line is opgericht in 2007 en sinds dag één bestrijkt ons werkgebied de gehele Benelux.
Sinds 2016 is Bee-Line de enige preferred reseller van HappyOrNot binnen de gehele Benelux; iets waar we trots op zijn!
WhatsApp ons direct of stuur ons een Email
Smiley Touch
Bied klanten en medewerkers de kans hun feedback te onderbouwen
Weten of jouw klanten of medewerkers tevreden zijn of niet is ontzettend waardevol. Het is echter nog meer waard als je ook weet waarom jouw klanten of werknemers voor een bepaalde beoordeling kiezen. De Smiley Touch geeft je de mogelijkheid om de motivatie achter de beoordeling van jouw klanten te achterhalen. Deze zuil heeft een follow-up sectie en open feedback opties waarin gebruikers kunnen benoemen waarom ze bijvoorbeeld ontevreden zijn over je service. Op die manier kun jij meteen aan de slag met het verbeteren van je dienstverlening.
Verzamel feedback Smileys
Op locatie of online
Rapportageservice
Voor het monitoren en analiseren van resultaten
Meer weten of een vrijblijvende offerte aanvragen?
Vul snel het formulier in en we nemen direct contact met je op.
We staan voor je klaar!
Meer informatie? Of persoonlijk advies? Neem contact op