HappyOrNot meetinstrumenten
We bieden u dé oplossing voor het eenvoudig en snel verkrijgen van klantfeedback om zowel de werknemers- als klanttevredenheid te onderzoeken: HappyOrNot. Vanaf 2013 is Feedbacksmiley.nl de trotse reseller van HappyOrNot meetinstrumenten, waarmee u gemakkelijk een klanttevredenheidsonderzoek uitvoert. Het verkrijgen van inzicht in de klanttevredenheid is echter vaak lastig omdat klanten geneigd zijn om sociaal wenselijk antwoorden geven of geen zin hebben om een uitgebreide survey in te vullen. Daarom bieden we met HappyOrNot verschillende meetinstrumenten aan, waarmee klanten met slechts één simpele druk op één van de four smiley knoppen hun ervaring delen. U krijgt gemakkelijk inzicht in de werknemers- en klantervaring met HappyOrNot van Feedbacksmiley.nl en u profiteert direct van alle voordelen.
WhatsApp ons direct of stuur ons een Email
√ Meer dan 10 jaar ervaring
√ Verschillende HappyOrNot meetinstrumenten: Smiley Digital, Smiley Link en Smiley wall.
√ Gemak: gemakkelijk te implementeren, in iedere branche
√ Compatibel: verschillende HappyOrNot meetinstrumenten zijn compatibel met elkaar voor optimaal resultaat
√ Inzicht: altijd snel en gemakkelijk inzicht in de resultaten
√ Gepersonaliseerd: mogelijkheid om uw HappyOrNot compleet te personaliseren
√ Volledig draadloos: altijd verbinding, 24/7
Bent u benieuwd hoe HappyOrNot kan bijdragen aan een verbetering in werknemers- en klantervaring binnen uw organisatie? Neem dan contact met ons op via onderstaande knoppen.
HappyOrNot digital
Onze HappyOrNot digital is dé ideale aanvulling op meetinstrumenten als de Smiley Link en Smiley Wall. Met HappyOrNot Digital biedt u bezoekers van uw website eenvoudig de mogelijkheid om hun ervaring te delen. Dit is onder andere mogelijk via een ingebouwde widget, pop-up of aparte URL.
HappyOrNot link
Met onze HappyOrNot Link biedt u klanten de mogelijkheid om, geheel contactloos, met behulp van hun mobiele telefoon een beoordeling achter te laten. De Smiley Link is voorzien van unieke QR-code, waardoor klanten met behulp van een snelle scan, hun (on)tevredenheid kunnen uiten.
HappyOrNot wall
De Smiley Wall bestaat uit een hoogwaardig touchpad en is zeer eenvoudig in gebruik. U plaatst hem dan ook gemakkelijk op iedere gewenste muur. Hiermee bespaart u veel ruimte en geeft u klanten de mogelijkheid om met één druk op de knop hun ervaring te delen.
Voordelen van HappyOrNot meetinstrumenten
Inzicht in de ervaring van zowel werknemers als uw klanten is noodzakelijk voor het optimaliseren van de service. Ook voor het verbeteren van het werkproces is HappyOrNot de uitgelezen tool. Met behulp van onze HappyOrNot meetinstrumenten krijgt u eenvoudig 24/7 inzicht in de werknemers- en klantervaring. Deze resultaten zijn zeer waardevol voor iedere organisatie en zorgen ervoor dat uw organisatie zich continue aanpast aan de wensen van de klant. Met HappyOrNot kunt u direct aan de slag:
- Toon betrokkenheid en welwillendheid richting werknemers en uw gewaardeerde klanten op een laagdrempelige, maar zeer waardevolle manier
- Blijf voortdurend op de hoogte van de klantervaringen en speel vroegtijdig in op eventuele ontevredenheid
- Ontdek eenvoudig de pijnpunten en dus verbeterpunten binnen uw organisatie
- Makkelijk inzetbaar in iedere branche
- 24/7 toegang tot de resultaten
- Deel resultaten met één klik op de knop op uw sociale media
Heeft u vragen over HappyOrNot of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op.
WhatsApp ons direct of stuur ons een Email
Quick View laat in één oogopslag een samenvatting zien van de belangrijkste resultaten. Dit krijg je in een dashboard te zien door middel van informatieve widgets. Door al deze data op één plek te zien, bespaar je tijd.
Om data uitgebreid te kunnen analyseren, zijn er uitgebreide Analytics-dashboards. Deze zijn meer op de lange-termijn gericht en geven je de mogelijkheid om de data specifiek (voor exacte tijden en locaties) te analyseren.
Hoe werkt Happy Or Not?
1. Verzamel data
Met behulp van HappyOrNot verzamelt u op een laagdrempelige manier zeer waardevolle informatie over de ervaringen van klanten en werknemers. Deze informatie wordt allemaal veilig voor u opgeslagen en is 24/7 zichtbaar.
2. Verwerk data
Aan de hand van geavanceerde rapportages krijgt u voortdurend inzicht in de prestaties van uw organisatie. Evalueer deze feedback met de werknemers en kijk waar de pijn- en verbeterpunten liggen.
3. Verbeter
Aan de hand van de inzichten die u opdoet n.a.v. de resultaten van HappyOrNot voert u optimalisaties door, in het werkproces. Op die manier speelt u continu in op de wens van de klant en werkt u toe naar een hoge klanttevredenheid.
Vragen over HappyOrNot? Neem contact op
Wilt u meer informatie over HappyOrNot en heeft u behoefte aan deskundig advies om de klanttevredenheid binnen uw organisatie te meten? Neem dan direct telefonisch contact met ons op via +31 (0)30 268 2957 of vul onderstaand contactformulier in. We nemen dan direct contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
[caldera_form id=”CF5e8d7c5fc4a37″]