Door: Happy-Or-Not
Vertaald: Feedbacksmiley.nl
De drijfveer achter onze voortdurende innovatie is ons streven om de meest wrijvingsloze oplossing voor feedbackinzichten aan te bieden. Het verzamelen van feedback door bedrijven en mensen die feedback willen verzamelen op een wijze die aanmoedigt en vertrouwen inboezemt, is onze hoogste prioriteit.
HappyOrNot was niet alleen al het eerste feedbackbedrijf ter wereld dat zijn Smiley-producten van een antimicrobiële laag heeft voorzien om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Daaropvolgend waren daar de touch-free uitbreidingen zoals de puur digitale enquêteoplossing Smiley Link (QR-code en/of URL). Nu voegt HappyOrNot de nieuwste touch-free ontwikkeling aan het Smiley Touch™-product toe: feedback op basis van gebaren.
Meer keuze om feedback te geven
De op gebaren gebaseerde feedbackoptie voor onze Smiley Touch biedt gebruikers nog meer keuze in de manier waarop ze feedback kunnen geven. Naast de bestaande aanraakvrije opties van QR-code en/of weblink via de mobiele telefoon, kunnen gebruikers nu feedback geven door eenvoudige handgebaren te gebruiken die zijn toegewezen aan elk van de vier smileys en vervolgopties. Kijk zelf maar in de video:
Bovendien zijn ook de follow-up-opties ook geschikt voor gebaren, wat betekent dat bedrijven geen waardevolle en diepgaande klantinzichten mislopen die organisaties in staat stellen de hoofdoorzaken vast te stellen, gerichte verbeteringen aan te brengen en inspanningen te valideren aan de hand van de gegevens.
Kwaliteitsgarantie via klantentests
Omdat we bij HappyOrNot trots zijn op het leveren van de meest wrijvingsloze oplossing voor feedbackinzichten op de markt, is het voor ons erg belangrijk om te voldoen aan bepaalde kwaliteitsnormen op het gebied van bruikbaarheid. Zo zorgen wij ervoor dat de gegevens en functionaliteiten accuraat zijn voordat we ze op de markt brengen.
Om aan deze normen te voldoen, testen we deze nieuwste touch-free functie met gebaren bij een aantla van onze bestaande klanten. Het wordt momenteel aangeboden op een opt-in basis voor nieuwe Smiley Touch bestellingen, en de eerste zendingen zijn al begonnen.
Naadloze omnichannel klantfeedbackgegevens
Onze nieuwste ontwikkelingen op het gebied van touch-free technologie zijn ontworpen om gebruikers extra keuzemogelijkheden te bieden bij de interactie met onze Smiley Touch. Tegelijkertijd zorgen we voor zo min mogelijk frictie en leveren we maximale feedbackpercentages en diepgaande inzichten.
Ons scala aan producten – Smiley Touch, Smiley Terminal en Smiley Digital – en het analytische rapportageplatform is een 360-graden ecosysteem voor het verzamelen van feedback dat het volgende biedt:
- Volledig compatibele feedbackgegevens tussen alle producten en ongeacht de door de gebruiker gekozen feedbackmethode – een echt omnichannel aanbod
- Een “one-stop-shop” voor alle analyses en inzichten, zoals benchmarking van resultaten tussen locaties of ervaringspunten om samenwerking en voortdurende verbeteringen in de hele organisatie te stimuleren
- Real-time samenwerking om onmiddellijke problemen ter plaatse aan te pakken via een handige tool voor waarschuwingsbevestigingen en in-app chat wanneer incidenten worden afgehandeld
Voortdurende feedback van grote aantallen klanten
Uit onze gegevens blijkt dat mensen feedback blijven geven via fysieke interactie met de Smiley Touch- en Smiley Terminal-producten, mits zij daartoe de gelegenheid krijgen in alle veiligheid. Bovendien blijven de responspercentages in alle sectoren op een hoog niveau en in de meeste gevallen zijn ze zeer vergelijkbaar met de niveaus van voor de pandemie.
Wij begrijpen dat houdingen en gedragingen in de loop van de tijd zullen blijven evolueren. Deze nieuwste touch-free ontwikkeling van ons product beantwoordt aan deze veranderingen: voor mensen die nog aarzelen om QR codes te gebruiken of die het onhandig vinden. Dit kan ook gelden voor bedrijven die zich nog zorgen maken over de reputatierisico’s van het verzamelen van klantenfeedback.
In de toekomst zal HappyOrNot haar aanbod blijven innoveren – zoals de lopende experimenten met bewegingssensor camera’s die we gebruiken voor de gebaren-gebaseerde feedback – om onze klanten meer opties te bieden om de maximale hoeveelheid feedback vast te leggen en nog meer diepgaande data-inzichten te verzamelen op de meest wrijvingsloze manier mogelijk.